خروف العيد


عيد سعيد عليكم

دا اول عيد ليا معاكم وعشان كده انا عملت حفلة صغيرة جدا علي القد واتمني ان تعجبكم الحفلة والوليمة كمان

أولا نازم في كل حفلة مشاهير او معازيم اساسية وهما اصدقائي بس مع انهم اصدقائي بس غالين جدا عشان اجبهم في الحفلة وهمااااااااااااااا

توم وجيري :

*********


ووووووووووووبارد وشوشني وشلبي :

**************

وطبعا البطلة بو:

*************

واخيرا وليس اخيرا باباي :

**********************

*********************************

وبجد كدا يكفي دا كل واحد اخد اد كده .......

وطبعا في كل حفلة و ليمة واحنا في عيد واكيد في كل عيد بناكل لحمه و انا جبت خروف اقصد خروفة جميلة بس يا خسارة عتتاكل يعني عتتاكل عنقفل الباب وعتتاكل يا خروفةةةةةةةة:

**********************************

و انا عملت الي عليا يعني بمعني اوضح انتم الي عليكم الجزارررررررررر بس نازم تعرفوا ان لكل واحد ربع كيلو اه

عشان اخد الباقي واوزعة علي اصحابي :- اختي الي هيا مش اختي ندي واختها فرح واخوها احمد و بنت خالتها سهيلة ولوجينا وجنة و.......و......و......و..........و احنا مش هنخلص اسامي

المهم عيد سعيد

و هديت كل واحد وان ورقة ب 200 جنية

اه اه اه فلستوني فين بقي هديتي انا بستني

بس اربوكم ما تنسوش الدعاء لفلسطين والعراق

واربوكم ادعولي انا ورايا امتحنات بعد العيد علي انني لسه مخلصا امتحانات قبل العيد

" يا رب "

" يا رب "

عيد سعيد

عديتي فين ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!

**********************************

انا مش هنام اه الا لما اخد هديتي بس يا رب اللحمة متكن ثقيلة حتي منامش

**************

انا مش عارفة اقول ايه لانني مش فاهمة ايه الي جرا عالعموم الموضوع اه والخروف بخير بس نازم تعرفو انكم انت الي عليكم مصاريف الجزارررررر بس انا الي ليا باقي اللحمة لكل واحد 2 كيلو بس انا هو كثرت نصيب كل واحد من ربع كيلو الي 2 كيلو مرة واحدة وما تخافوش احمد لم يقرب للخروف وميعرفش ان فيه خاروف من اساسه

***********************

5 التعليقات:

  1. عبدالرحمن الشافعي يقول...

    السلام عليكم
    عيد سعيد..
    بس الموضوع مش ظاهر
    يا ترى هو إدبح

    ههه
    تحياتي لك
    أرجو انا تنظروا في هذه المشكلة

  2. محمد يقول...

    كل عام وأنتم بخير .. وتقبل الله منا ومنكم

  3. ســـارة يقول...

    كل سنة وانتي طيبة :)

    بس الخروف راح فين ؟!

  4. أحمد السباعـي يقول...

    كل سنة وانتي طيبة

    الخروف مات شهيد

    بجد الموضوع فين

    تلاقي دي حركة مقصودة من احمد

  5. القران حياه يقول...

    السلام عليكم
    تقبل الله منا ومنكم
    كل سنه وانتم طيبون جميعا
    بس على فكره شكل الخروف ده جامد جدا


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.