هديه لاختي ندي


انا

مقصرة جدا معاكم بس المدرسة بقي

انا حبيت اهدي هدية لاختي ندي هيا مش اختي هيا حفيدة خالي بس هيا اكثر انسانة بحبها ائتمنها علي اسراري و هيا حقا احلي واجمل صديق هي سمت نفسها كما انا سميت نفسي الوردة الزرقاء هيا الوردة الحمراء وانا حبيت اوريكم كلامها الجميل الذي يخرج من داخل قلبها

افتح قلبك آمن بربك

حب الخير ديما لصاحبك

وحاول وحاول ذكى طفل يتيم

وحاول وحاول صالح بين اتنين

هتلاقى ربك ديما يغفرلك

والملايكة حواليك بيتكلموا فى سرتك

والناس هتحبك

عيش عيش عيش عمرك

و ايامك عيش عيش عيشهم بتلاوة قرآنك

وصلى صلاتك وآتى ذكاتك

وبكدا تكتر حسناتك

و تنال رضى الله و تنال رضى الله

و الوقتى عرفتوا معنى الاسلام

والوقتى عرفتوا معنى القرآن

الاسلام هو الايمان بالله

و القرآن هو كلام من عند الله

11 التعليقات:

  1. فوضى منظمة يقول...

    الوردة الزرقاء .. دائما ننتظر كتاباتك .. بس انت بتتأخري علينا .. بالنسبة لاختك اللي هي مش اختك .. اقصد الوردة الحمراء .. بجد كاتبه كلام جميل اوي ..يظهر في في عائلتكم الكريمة جينات وراثية بخصوص هذا الموضوع .. جزاكم الله خير ايتها الوردة .. أه .. انا الحمد لله اخدت شرف اول تعليق

  2. ومضات .. أحمد الجعلى يقول...

    كلام جميل جدا يا ندا

    ايه الحلاوة دى (-:

    والله ومدونة ومضات هتبقى راعية للمواهب، وشوية شوية ألاقيها قلبت من ومضات حدائق وجنات. إشى وردة زرقاء واخرى وردة حمراء وشوية وردة صفراء ومش بعيد نلاقى كيس تفاح بعد كده معانا فى المدونة

    جميلة أوى يا ندا الكلمات وانا عارف انك اكيد ملحناها كمان زى الأغنية العجيبة اللى قلتيها فى خطوبة أونكل محمد.

    اهتمى بتنمية هذه الموهبة يا ندا وفى انتظار تكتبى حاجة لماما وبابا وهما راجعين من الحج.

    وانت يا علياء شدى حيلك فى المذاكرة وابقى انقلى لنا كل ابداعات جديدة من ابداعات صاحبتك ندى

  3. غير معرف يقول...

    وبعدين معاك يا دكتور ،، يعني انا قولت لك اعمل اي مقالين كده اي كلام علشان يكون في مجال للمنافسة تروح انتا تجيب محترين معاك ،،، لا باه ده مش عدل ،،، علي العموم الكلام رقيق اوي ربنا يحفظها ويجعلها زخر للاسلام والمسلمين ،،،
    مداوي الجروح

  4. وائل_صح ولا غلط_ يقول...

    ماشاء الله

    ماشاء الله

    اتعلم بقي يا جعلي ازاي تكتب من اخواتك وكمان من اخواتك اللي هما مش اخواتك بدل الكلام اللي انته بتكتبه ده

    ربنا يبارك فيهم يا رب

  5. عبدالرحمن الشافعي يقول...

    الله
    كلمات حلوة

    ماشاء الله

    وكلام أكثر من رائع بجد
    ربنا يخليكو لبعض

    تحياتي لك

    سلام

  6. أسد مسجون يقول...

    كلام جميل اوي واكثر من رائع

  7. القران حياه يقول...

    ربنا يبارك فيك وفي أختك إللى هي مش أختك وينفك بكم الاسلام
    الهم آميييييييييييييييييين

  8. اسماء العريــان يقول...

    ما شاء الله جميلة .. عايزين نشوف ابداعتك يا علياء ..

    ربنا يديم اخوتكم

  9. عمر محمود يقول...

    عفواً
    انا مش داخل اعمل إعلان والله
    بس الوقت ضيق
    فاضل على عرفة يوم
    ناويين على إيه

    8 ذى الحجة

  10. الوردة الزرقاء يقول...

    انا دلوقتي اعلق زي اي حد لان الموضوع ده يعتبر مش يتاعي يتاع اختي الي هيا مش اختي ندي وانا اقول ان الكلام جميل جدا وما شاء الله هيا بعتالي كذا تاليف بس انا حبيت تبقي البادية من الاغنية ديه لانها حقا بتحبها وهيا كانت نفسها ترد علي كل هذة التعليقات بس النت عندها معرفش ماله فلما تيجي هخليها ترد علي التعليقات الجميلة ديه


    ********************************

    الكلام جميل جا يا ندي واجمل واحسن من رائع ومتنسيش تكلميني علي النت

    *****************************

  11. علاج زرع القضيب في الهند يقول...

    Thank you, that was just an awesome post!!!


Blogger Template by Blogcrowds


Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.